Industrilampor.

Om magasin36

Välkommen till världen som jag ser den...!! En sak har jag lärt mig... Man kan inte tillfredställa alla...!!! Så lägg ingen energi på det, gör din grej, det som du mår bra av och det du verkligen står för, från hjärtat... Då blir det riktigt bra...!!! Magasin36 skapades egentligen som min lilla fristad... Där jag skulle kunna vara precis som jag är... stökig, rörig och med alla mina konstiga och knepiga saker som alla har sin egensinniga skönhet.... Visa alla inlägg av magasin36

Kommentera

